Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Майстер-клас на тему “Як побудувати сильний бренд компанії для збільшення її прибутковості”

19 березня студенти-маркетологи другого курсу бакалавратури в рамках дисциплін “Паблік рилейшнз” та “Маркетингові комунікації-2” (викладачі Лілія ХОМЕНКО та Олександр ІВАНОВ) відвідали майстер-клас на тему “Як побудувати сильний бренд компанії для збільшення її прибутковості”.

Спікер заходу – Кирило КУНИЦЬКИЙ, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії “Бізнес-конструктор”, клієнтами якої є десятки тисяч власників малого, середнього та великого бізнесу різних країн світу.

Під час майстер-класу Кирило поділився інсайтами щодо розроблення стратегії розвитку бренду та збільшення впізнаваємості та лояльності до компанії в рази.

На заході розглянули такі основні питання:

🔹 як ефективно розвивати бренд компанії;
🔹 управління впізнаваємістю та лояльністю до бренду: медіа-тиск та share of voice;
🔹 ключові показники, які допоможуть оцінити рівень розвитку бренду  компанії;
🔹 інструменти розвитку бренду;
🔹 стратегія розвитку бренду: покроковий план для власника бізнесу.

Дві години корисних інсайтів та лайфхаків пролетіли як одна мить… Учасники заходу отримали цінний практичний досвід та  професійні поради.