Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Як упаковка може створити вашу марку, зменшити шкоду і відходи

Збільшення кількості покупок в Інтернеті під час пандемії означає, що споживачі завалені великою кількістю посилок, ніж будь-коли. Упаковка може виділяти ваші вантажі серед інших підприємств і товарів, допомагаючи знизити збиток і заощадити гроші. Доцент кафедри фінансів та підприємництва Похилько С.В. взяла участь в онлайн-воркшопі, який проводила Кім Діксон, виконавчий віце-президент і головний операційний директор FedEx Office, обговорюючи ключові аспекти упаковки для малих підприємств і як оптимізація упаковки може підвищити задоволеність клієнтів і навіть скоротити кількість відходів і знизити витрати. Слухачі дізналися про: основи упаковки для нових вантажовідправників, що дозволяють заощадити гроші в довгостроковій перспективі; важливості коробки з індивідуальним брендом і інші варіанти упаковки для просування бізнесу; як використовувати експертів лабораторії упаковки FedEx для тестування упаковки, вантажів і матеріалів, щоб забезпечити кращий захист відправлень і зменшити кількість претензій клієнтів про відшкодування шкоди.