Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Спеціальність 075 Маркетинг. Маркетинг (рівень доктор філософії)

спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, здатних ефективно поєднувати та здійснювати професійну й дослідницьку діяльність на основі використання сучасних інструментів маркетингу та передових підходів сучасної науки й практики. Під час навчання здобувачі набудуть і розвинуть професійні й академічні навички та компетенції, зокрема, навчатись вирішувати системні завдання у сфері маркетингової діяльності в умовах мінливості й динамічності середовища, оволодіють методологією наукової та педагогічної діяльності, техніками проведення власних наукових досліджень, які міститимуть наукову новизну, теоретичну та практичну цінність

Актуальний контент

Інтегральне поєднання практичного та професійного досвіду вітчизняних і іноземних професорів забезпечує отримання здобувачами актуальних знань і компетентностей у сфері маркетингу

Міжнародний статус

Навчальна програма сформована на основі досвіду високрейтингових провідних університетів світу, здобувачі на постійні основі залучаються до реалізації міжнародних грантових програм та проєктів

Практична спрямованість

Набуття аспірантами компетентностей щодо розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає підготовку фахівців, які спроможні до роботи в мінливому та багатопрофільному середовищі, де необхідно вміло застосовувати маркетинговий інструментарій

Наші випускники вирішують завдання

  • вільно презентувати та оговорювати результати своєї наукової діяльності державною та іноземними мовами в усній та письмовій формах, розуміти іншомовні професійні, наукові та навчальні публікації з відповідної тематики
  • застосовувати сучасні інформаційні технології у науковій діяльності, пошуку та критичного аналізу інформації, зокрема статистичні методи аналізу великих масивів даних та/або складної структури, програмне забезпечення та інформаційні системи
  • розробляти та реалізовувати наукові та/або інноваційні проєкти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язувати значущі проблеми у сфері маркетингу з урахуванням маркетингових аспектів, лідерства, автономності та відповідальності
  • застосовувати інноваційні науково-педагогічні технології, формулювати зміст, цілі навчання, способи їх досягнення, форми контролю, нести відповідальність за ефективність освітнього процесу з дотриманням норм академічної етики та доброчесності
  • демонструвати навички самостійного виконання наукового дослідження, гнучкого мислення, відкритості до нових знань і нести відповідальність за професійний та особистісний розвиток, самоосвіту, підвищення рівня кваліфікації, а також навчання інших
  • мати передові концептуальні та методологічні знання з маркетингу і суміжних предметних галузей, а також дослідницькі навички, достатні для проведення наукових і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень із відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій
  • організовувати та проводити оригінальні наукові дослідження у сфері маркетингу та міждисциплінарних напрямах на відповідному фаховому рівні, досягати наукових результатів, що створюють нові знання для розв’язання актуальних проблем теорії і практики та кваліфіковано відображати отримані результати у наукових публікаціях
  • розуміти загальні принципи та методи маркетингової науки, мати передові концептуальні, методологічні знання та дослідницькі навички проведення наукових і прикладних досліджень, застосувати їх у власних дослідженнях та у викладацькій практиці
  • інтерпретувати сучасні теорії та концепції маркетингу, у тому числі на межі предметних галузей, створювати нові цілісні знання та отримувати нові теоретичні й прикладні результати
  • вміти визначити об’єкт, суб’єкт і предмет досліджень, розробляти та презентувати план досліджень для вирішення маркетингових проблем, інтегрувати існуючі методики і методи досліджень та адаптувати їх для розв’язання наукових завдань

Після випуску ви зможете працювати

  • аналітиком традиційного та цифрового ринку
  • координатором маркетингових досліджень
  • комунікаційним маркетологом
  • керівником проєктів
  • викладачем закладу вищої освіти
  • науковим співробітником за профільним спрямуванням
  •  

Форма навчання

  • денна
  • заочна
  • вечірня

Тривалість навчання

4 роки

Додаткова інформація

м. Суми, вул. Петропавлівська 57, корпус 2, ауд. 136;
Номери телефонів для довідок: (+380542) 68-78-42, 33-34-48, 68-77-74, 66-51-35, +380500527010
Режим роботи Центрів: понеділок – п’ятниця з 9.00 до 17.00