© 1996 – 2022 Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, здатних ефективно поєднувати та здійснювати професійну й дослідницьку діяльність на основі використання сучасних інструментів маркетингу та передових підходів сучасної науки й практики. Під час навчання здобувачі набудуть і розвинуть професійні й академічні навички та компетенції, зокрема, навчатись вирішувати системні завдання у сфері маркетингової діяльності в умовах мінливості й динамічності середовища, оволодіють методологією наукової та педагогічної діяльності, техніками проведення власних наукових досліджень, які міститимуть наукову новизну, теоретичну та практичну цінність
Актуальний контент
Інтегральне поєднання практичного та професійного досвіду вітчизняних і іноземних професорів забезпечує отримання здобувачами актуальних знань і компетентностей у сфері маркетингу
Міжнародний статус
Навчальна програма сформована на основі досвіду високрейтингових провідних університетів світу, здобувачі на постійні основі залучаються до реалізації міжнародних грантових програм та проєктів
Практична спрямованість
Набуття аспірантами компетентностей щодо розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає підготовку фахівців, які спроможні до роботи в мінливому та багатопрофільному середовищі, де необхідно вміло застосовувати маркетинговий інструментарій
4 роки
© 1996 – 2022 Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту