Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Кафедра маркетингу пишається науковими результатами

Початок вересня 2020 року запам’ятається знаковою подією – аспірант кафедри маркетингу Владислав Володимирович Павлик представив здобутки досліджень під час захисту дисертації «Детермінанти мінімізації розривів енергоефективності у національній економіці». Науковий керівник – професор кафедри маркетингу Білан Ю.В.

Презентація авторських ідей щодо пошуку шляхів підвищення енергетичної безпеки та енергоефективності національної економіки відбулося 4 вересня. Клопітку роботу щодо обґрунтування теоретичного та практичного інструментарію було оцінено офіційними опонентами, а також членами спеціалізованої вченої ради.

Колектив маркетингового DOM-у вітає Владислава Володимировича Павлика і бажає не зупинятися на досягнутому. Це лише початок наукового олімпу!