Професор кафедри бухгалтерського обліку та оподаткування Тарас Савченко пройшов стажування у Національному інституті банківського менеджменту (Республіка Індія, м. Пуна) за міжнародною програмою «Asset-Liability Management in Banks and Financial Institutions» коштом наданого Урядом Індії гранту в рамках програми ITEC.
З 11 по 23 вересня 2017 року більше 30 учасників з понад 20 країн світу проходили навчання за ключовими аспектами управління активами та зобов’язаннями у банківських та фінансових установах. Переважна більшість учасників представляли центральні і комерційні банки.
Навчальна програма охоплювала питання щодо: організаційних аспектів формування системи управління активами та зобов’язаннями банків; методичних підходів до управління ризиком ліквідності: кількісне визначення та оцінка ризику, аналіз розриву ліквідності, стрес-тестування і т.д.; особливостей управління ризиком процентної ставки: джерела ризику, вплив ризику на власний капітал, використання інструментів хеджування і т.д.; кількісного визначення валютного ризику та використання похідних інструментів для його хеджування; трансфертного ціноутворення; планування капіталу та прибутку банку; механізмів сек’юритизації активів і т. д. Навчання відбувалося у різних форматах – лекції, практичні заняття, дискусії, кейси.
Окрім того, було проведено зустріч з керівниками підрозділів Резервного банку Індії, який розташовується у м. Мумбаї.
Під час проходження програми кожен учасник презентував свою країну у контексті розкриття історико-культурних аспектів її розвитку, макроекономічних тенденцій та характеристик банківської системи.
Екскурсійна програма передбачала відвідування пам’яток міст Пуна та Мумбаї.
Фінансування участі Тараса Савченка у програмі здійснювалось коштом Міністерства закордонних справ Індії, зокрема урядової програми Indian Technical and Economic Cooperation (ITEC).
Участь у даній програмі дозволила підвищити рівень професійної обізнаності й компетентності, ознайомитися із історичною спадщиною та специфікою банківської справи в Індії, а також налагодити зв’язки для подальшої міжнародної співпраці у навчальній та науковій роботі.