На виставці “однієї картини” була представлена живописна робота “Загадка Малевича або явлення чорного квадрата на Конотопському озері” (перший варіант), 1994, полотно, олія, 65 х 58. Її автор – конотопський художник, автодидакт, Володимир Олексійович Борошнєв (1956 р.н.). Цей твір є програмним у творчості митця. Сповідуючи довгий час принципи реалістичного живопису, В.Борошнєв зумів віднайти модифікацію “класичного” супрематизму. Винахідником цієї течії у мистецтві став на початку ХХ ст. Казимир Северинович Малевич. У великій мірі появі цієї роботи сприяло й те, що з 1895 р. К.Малевич мешкає у Конотопі. На думку конотопського художника, форми супрематизму у вигляді кола, квадратів, прямокутників у К.Малевича виникли безпосередньо під впливом реальних образів природи. Але якщо у К.Малевича це нічим не підкріплюється у самих супрематичних композиціях, то у В.Борошнєва на полотні бачимо, наприклад, як у воді озера віддзеркалюється частина квадрата. У 1995 р. В.Борошнєв написав другий варіант цієї ж композиції під однойменною назвою (п., о., 72х62), який художник подарував до Конотопської філії АТ “Градобанк”. Відкриття виставки “однієї картини” відбулося під час проведення мистецького вечора “Діалоги з Малевичем”, присвяченого 125-річчю від дня народження видатного митця ХХ ст. Казимира Малевича. Це вже друге знайомство з роботами конотопського художника у галереї мистецтв “Академічна”. Рік тому етюди В.Борошнєва експонувалися на міжнародній виставці етюдів, присвяченій К.Коровіну.