Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Олег Прокопчук. Друга зустріч. Виставка акварелі

П’ять років тому сумський скульптор, член Національної спілки художників України Олег Прокопчук вперше показав свої акварельні твори в галереї мистецтв “Академічна” Української академії банківської справи.

Ім’я митця добре відоме не тільки у художніх колах міста, але й в академії банківської справи. Він є автором меморіальної дошки, установленої на будівлі першого навчального корпусу. Фронтон головного корпусу академії прикрашає його скульптурна композиція, яка стала емблемою навчального закладу. Скульптурні портрети учених економістів встановлені у корпусах академії.

Свій 60-річний ювілей майстер різця і пензля знову відмічає виставкою акварельних робіт: “По мотивам Г. Мура” (1996, 1997), “Викрадення Європи” (1998), “Ореол” (1998), “Подвійний образ” (1998) “Ранок” (1998), “Сонячне сяйво” (1998), “Яблука” (1999), “Яблуневий спас” (1999), “Міф” (2000), “З дитинства” (2000), “Казка” (2001), “Збережи Україну” (2000), “Коливання” (2000), “Джерело” (2000), “Родина” (2000), “Яблуневий серпень” (2000), “Переклик” (2002), “Спочинок” (2003). І знову він вибирає галерею “Академічна”, що є знаком поваги митця до культурно-освітньої діяльності академії.

До експозиції виставки увійшли роботи, виконані художником упродовж десяти останніх років. У них спостерігається постійний розвиток тенденцій, помітних у акварелях кінця 90-х років. Це стосується як образної мови, так і технічних аспектів примхливої техніки. Його приваблює створення багатофігурних композицій, які рідко зустрічаються у творчості акварелістів Сумщини. Виняткове місце займають у акварельній творчості О. Прокопчука композиції, позначені релігійно-філософськими ідеями. Значне місце у його творчості займає міфологічна тематика. Проте вона, як правило, набуває сучасного змісту. Для художника характерна історична свідомість, що спирається на художню пам’ять. Джерелом його образів стає не стільки об’єктивний світ, скільки міфопоетична символіка, зміст якої О. Прокопчук розгортає, долаючи простір і час.